Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: luz na przegubie

2010-03-23, 08:37

Był swego czasu taki samochód na allegro (za śmieszną kasę ok 5tyś rok temu) i myślę, że to właśnie twój, jedyne co było tam od dwójki to przód - nadkola grill światła zderzak i nawet było to dopasowane, reszta od jedynki łącznie z wnętrzem, zapodałem to nawet na forum i była o tym jakaś rozmowa. Pewnie ktoś miał jedynkę zaliczył dzwona i już sobie przyprawił przód od dwójki, z papierami musi być coś namotane. Plusem jest to co pisze Radek jeżeli chcesz go w teren to jak znalazł no i zależy ile za to cudo zapłaciłeś.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

kasper19a

oto moja 2?1?

2010-03-23, 15:42

??napiszcie jaki to rodzaj silnika ,jeśli buda z2wisi na ramie z1 jak można zweryfikować rocznik by muc normalnie kupować części mechaniczne czy w jedynkach były jakieś radykalne zmiany w mechanice po których można by ocenić rocznik?
Załączniki
explo 004.JPG
explo 004.JPG (89.3 KiB) Przejrzano 1343 razy
explo 001.JPG
explo 001.JPG (78.88 KiB) Przejrzano 1343 razy
Ostatnio zmieniony 2010-03-23, 15:46 przez kasper19a, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: luz na przegubie

2010-03-23, 15:44

o kurka :D dwójka z manualnymi sprzęgiełkami :) czad :shock:
a masz zdjęcie ze środka ? deska rozdzielcza etc ?

co do części myślę, że powinieneś zamawiać graty jak dla rocznika 94 jeśli chodzi o mechanikę, no a blachy etc na przód jak do dwójki. Ale daj jak pisałem fotę środka żeby rozwiać już wątpliwości.
Ostatnio zmieniony 2010-03-23, 15:51 przez Rad-T, łącznie zmieniany 2 razy.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: luz na przegubie

2010-03-23, 20:45

Silnik OHV, + to niezniszczalny rozrząd. Zawieszenie ewidentnie z jedynki. rama pewnie też. Koła 15".Buda dwójka...... No to niezła zmota.....
tak jak pisał Radek. Wszystkie części mechaniczne rocznik 94. Blacharka to już dwójeczka :mrgreen:
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: luz na przegubie

2010-03-23, 20:58

To ten, więc w środku to też jedynka, ale te plastikowe nakładki wcale nie wyglądają jak z budy 2ki tylko jedynki, wtedy dzwoniłem do właściciela twierdził, że to oryginał i że taka wersja, jednak na forum stwierdziliśmy że to zmota. Tak jak na niego patrze to nawet ładnie spasowane wszystko jak na zmotę kto wie może coś takiego wyszło z firmy.
Zwróćcie uwagę na dach jakiś taki dziwny matowy ....
Ostatnio zmieniony 2010-03-23, 21:00 przez Adrian, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

kasper19a

Re: luz na przegubie

2010-03-23, 21:15

auto było bardzo zaniedbane znaczy blacha poobijana porysowany ja robiłem pare elementów w tym dach masz racje dach jest w czarnym macie trochę się napracowałem żeby przywrucić auto do jako takiego wyglądu :-)

Wróć do „WARSZTAT”