Manius dlaczego dwa wyłączniki na oś. Bo niechciałbym bym przepompować tych amorków. Jezeli auto stało by lekko po skosie a byłby tylko jeden wyłącznik na środku osi to ten by sobie tak długo pompował aż nie osiągnie danej wartości. Tylko że ciśnieni na jednym było by znacząco inne niż na drugim
nie chodzi mi o wylaczniki na os, tylko o dwa wlaczniki w kabinie
jeden na przod (gora/dol) drugi na tyl (tez gora dol)
musze nad tym pomyslec
z tymi potencjometrami to jak juz napisalem boje sie
ze to nie bedzie tak dzialac jak chcemy
nie neguje tego i z checia sluze pomoca,
ale nie rozgryzlem jeszcze tak na 100%
jak i kiedy dziala nasze niveau
na razie wiem ze ta automatyczna regulacja wylacza sie przy:
-jezdzie na zakretach
-przy hamowaniu
-no i najwazniesze po nierownym terenie (jak i czemu jeszcze nie wiem)
jesli auto stoi po skosie to i tak potem cisnienie sie wyrowna
bo obydwa amorki sa ze soba polaczone
co do wylacznikow krancowych to tez jeszcze nie wiem jak to zrealizowac
mysle ze z przodu mozna cos wyrzezbic na amorkach
ale jak juz wspomnialem pompowanie bedzie tylko mozliwe jak
auto stoi na prostym, nie widze na razie mozliwosci na dopompowywanie np. w terenie
jak auto stoi krzywo z tylu masz wykrzyż w lewo z przodu w prawo
czyli prawy tylni amorek jest scisniety a lewy rozciagniety z przodu odwrotnie
czyli jesli na tym scisnietym jest wylacznik krancowy to i tak nie dopompujesz
w range rower tez jest pneumatyczna regulacja,
i tez mozna to autko podniesc jak stoi tylko na prostym