2007-08-07, 19:48
hm... w szkrzynceA4LD tego typu informacje oznaczają(za kimś mądrzejszym ode mnie):
Zmiana 2 - 3 opóźniona lub z szarpnięciem
Możliwa Przyczyna Sposób kontroli lub naprawy
1. Osłabione osiągi silnika . 1. Sprawdź , wyreguluj lub napraw gdy potrzeba .
2. Nieszczelności w systemie podciśnienia silnika . 2. Sprawdź linie podciśnienia silnika . Sprawdź zespół modulatora . Przeprowadź test na podciśnienie i test modulatora . Napraw gdy potrzeba .
3. Rozregulowany lub uszkodzony mechanizm dźwigniowy funkcji kick-down . 3. Sprawdź , wyreguluj lub wymień uszkodzone części .
4. Uszkodzony lub zużyty siłownik taśmy hamulcowej drugiego biegu (system zwalniania) i/lub kulkowy zawór zwrotny tłoka siłownika sprzęgła wysokich biegów i biegu wstecznego . 4. Sprawdź za pomocą testu powietrzem działanie kulki tłoka i system zaciskania i zwalniania taśmy hamulcowej .
5. Śruby mocujące płytę zaworów za słabo , lub za mocno dokręcone . 5. Dokręć śruby mocujące płytę zaworów właściwym momentem obrotowym .
6. Zanieczyszczona płyta zaworów , zacinające się zawory w gniazdach płyty . 6. Określ źródło zanieczyszczenia , napraw gdy potrzeba .
7. Śruby mocujące płytę zaworów za słabo , lub za mocno dokręcone . 7. Dokręć śruby mocujące płytę zaworów właściwym momentem obrotowym .
8. Modulator pogięty , membrana podciśnieniowa zacina się, lub jest nieszczelna . 8. Sprawdź modulator , wymień gdy potrzeba .
... ale Ty masz chyba 4R44E jeśli masz 4 biegi (konstrukcja podobna ,więcek elektroniki)
Ostatnio zmieniony 2007-08-07, 19:50 przez
mysioo, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam Jarek