Na skręconych kołach to może faktycznie przeguby, przeskakiwanie łańcucha zaczyna się raczej od pojedynczego stuknięcia przy przyspieszaniu później 2ch, a na końcu przy przekroczeniu 2tyś obrotów
, też mi przeskakiwał ale dźwięk był nieco inny niż na filmiku.
Jeżeli to reduktor to naprawia się to w prosty sposób - wymienia w całości ok 700zł reduktor i 5 godzin pracy dla takiego laika jak ja, jeszcze reduktor sprzedasz na części i cię wyjdzie połowa z tego, możesz też wymienić łańcuch ale cenowo wyjdzie podobnie, a mogło się też coś uszkodzić w środku. Możesz obejrzeć łańcuch odkręcając górny wlew oleju w reduktorze - możesz sobie lekko unieść tył jak chcesz uniknąć wylania niewielkiej ilości oleju. Na forum kiedyś wstawiałem zdjęcia mojego uszkodzonego było widać ile opada.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'