Panowie mam problemik, w sumie nie ja tylko ,mechaniory co składają mojego Smokusia. 
wspomaganie kierownicy nie działa. pompa podobno OK (po zdjęciu paska i kreceniu rolką na sucho niema problemu, wszystko ładnie i lekko chodzi) płyn ładny, czysty. a jednak nie trybi jakieś pomysły. co sprawdzić ???
					
															
															
 
 

 (ale wywala ci tylko olej ze zbiorniczka a nie z całego układu)  ale o takim szamańskim sposobie odpowietrzania co piszesz nigdy nie słyszałem. jeśli wszystko jest sprawne to wlewasz olej kręcisz od skrajni do skrajni i  chwila moment i układ jest pełny i działać powinno od razu jeśli pompa nie jest pusta.
 (ale wywala ci tylko olej ze zbiorniczka a nie z całego układu)  ale o takim szamańskim sposobie odpowietrzania co piszesz nigdy nie słyszałem. jeśli wszystko jest sprawne to wlewasz olej kręcisz od skrajni do skrajni i  chwila moment i układ jest pełny i działać powinno od razu jeśli pompa nie jest pusta.
 ,u mnie tak to właśnie działa,kręcenie od skrajni do skrajni kompletnie nic nie daje,a co więcej jazda z takim nieodpowietrzonym układem kierowniczym jest dość dziwna,bo samochód na zakręcie zachowuje się jakby miał kompletnie rozregulowaną geometrię  albo szpere.Pytałem dwóch mechaników którzy mają doświadczenie w naprawach samochodów amerykańskich i powiedzieli że taka sytuacja rzadko ale czasami się zdarza.
 ,u mnie tak to właśnie działa,kręcenie od skrajni do skrajni kompletnie nic nie daje,a co więcej jazda z takim nieodpowietrzonym układem kierowniczym jest dość dziwna,bo samochód na zakręcie zachowuje się jakby miał kompletnie rozregulowaną geometrię  albo szpere.Pytałem dwóch mechaników którzy mają doświadczenie w naprawach samochodów amerykańskich i powiedzieli że taka sytuacja rzadko ale czasami się zdarza.