Proponuje rozkręcić filozofii nie ma robiłem to już kilka razy bo kalibrowałem licznik po ściągnięciu wskazówek, po wymianie licznika kilometrów ponieważ był popalony, jakby co to mam sprawny obrotomierz na sprzedaż zdjęcia jak go rozbebeszałem też gdyby ktoś chciał.Witam. Również chciał bym się podpiąć jeśli nie macie nic przeciwko. Od kupna exII (4tyg temu) mam podobny problem z obrotomierzem co BliG. Po odpaleniu (na zimnym silniku) wskazówka wskakuje na ok 4tyś/obr. Po ok 40km zaczyna pracować w miarę prawidłowo. Nie wiem jak u Was ale jak puknę palcem w szybkę od zegarów strzałka obrotomierza zmienia pozycję - raz w górę, raz w dół, innym razem spadnie na 0. Zastanawiam się czy nie będzie to wina jakiegoś zimnego lutu w zegarze który zaczyna "lepiej" działać po rozgrzaniu. Czy ktoś z Was rozwiązał już w/w problem?