



 Jednak dzwięk tak się niesie, iż ciężko powiedzieć która to piasta. Muszę zabrać na pokład pasażera i będziemy nasłuchiwać
 Jednak dzwięk tak się niesie, iż ciężko powiedzieć która to piasta. Muszę zabrać na pokład pasażera i będziemy nasłuchiwać  

 u mnie jak rozwaliłem półośkę na rajdzie i poskładałem ją bez igiełek w środku to wyło przy 50 kmh i szybciej nie dało rady jechać tak wyło. Ale mimo wszystko i tak obstawiam piastę
 u mnie jak rozwaliłem półośkę na rajdzie i poskładałem ją bez igiełek w środku to wyło przy 50 kmh i szybciej nie dało rady jechać tak wyło. Ale mimo wszystko i tak obstawiam piastę 
no tak przecież jak bije to robi łu łu łukrzywa tarcza to by biła raczej...
wycie to jeszcze może być też przegubu mnie jak rozwaliłem półośkę na rajdzie i poskładałem ją bez igiełek w środku to wyło przy 50 kmh i szybciej nie dało rady jechać tak wyło. Ale mimo wszystko i tak obstawiam piastę


 
   
   
  usuncie to !!!!
  usuncie to !!!!
Niezły pomysłA może zrobić taki dział jak coś wyje to jak to napisać ?
 Było by łatwiej się porozumiewać
 Było by łatwiej się porozumiewać    
 Czyli sprawdzamy jak w normalnej osobówce. Pytałem specjalnie jak to sprawdzić w tak dużym aucie, ponieważ ostatnio sprawdzałem na podnośniku co puka w moim ex w przednim zawieszeniu jadąc po delikatnych nierównościach.Podszedłem do temtu jak w osobówce czyli łycha i trochę poszarpałem za stabilizator.... i nic. Okazało się ostatecznie, że to gumy stabilizatora. Jednak tu trzeba było sporej siły żeby wyszło co jest nie tak. W małej osobówce takie luzy były by widoczne gołym okiem.Jak ja u siebie wymieniałem piaste od strony pasażera bo wyła to najzwyczajniej miała luz ! Czyli koła do gory i ruszamy gora -dół .lewa prawa to sprawdzimy luzy na układzie kierowniczym
 
 