no tak przecież jak bije to robi łu łu łukrzywa tarcza to by biła raczej...
wycie to jeszcze może być też przegubu mnie jak rozwaliłem półośkę na rajdzie i poskładałem ją bez igiełek w środku to wyło przy 50 kmh i szybciej nie dało rady jechać tak wyło. Ale mimo wszystko i tak obstawiam piastę
Niezły pomysłA może zrobić taki dział jak coś wyje to jak to napisać ?
Czyli sprawdzamy jak w normalnej osobówce. Pytałem specjalnie jak to sprawdzić w tak dużym aucie, ponieważ ostatnio sprawdzałem na podnośniku co puka w moim ex w przednim zawieszeniu jadąc po delikatnych nierównościach.Podszedłem do temtu jak w osobówce czyli łycha i trochę poszarpałem za stabilizator.... i nic. Okazało się ostatecznie, że to gumy stabilizatora. Jednak tu trzeba było sporej siły żeby wyszło co jest nie tak. W małej osobówce takie luzy były by widoczne gołym okiem.Jak ja u siebie wymieniałem piaste od strony pasażera bo wyła to najzwyczajniej miała luz ! Czyli koła do gory i ruszamy gora -dół .lewa prawa to sprawdzimy luzy na układzie kierowniczym