Jak w temacie, jaki jest zalecany moment dokręcenia piasty. U mnie mechanik dokręcił kluczem pneumatycznym na maxa i mówił, że tak powinno być. Ale jakoś nie ufam mechanikom i cały czas patrze im na ręce. Na amerykańskich forach gdzieś wyczytałem że powinien być między 150-210Nm idealnie 170Nm. Co wy na to ???
Z drugiej strony te łożyska nie są regulowane jak w 126p i chyba mocniejsze dociągnięcie nie ma żadnego wpływu. Ale może się mylę. Swoja drogą producenci podają momenty dokręcania prawie wszystkich śrub.
Jak nic nie urwałeś to może sobie zostać, te śruby na piastach niby powinno się dawać nowe po odkręceniu (są samokątrujące) albo na klej ja nie dawałem i jakoś jeszcze żyje, ale teraz dam na klej w razie czego (właśnie ściągnąłem sworznie dolne i wahacze) ...
Nie wiem ile jest na "maxa" na kluczu pneumatycznym ale myślę, że powyżej 300Nm. Dopiero później mnie oświeciło, że powinienem przypilnować momentu dokręcenia.