Od jakiegoś czasu na wolnych obrotach, na zimnym silniku w moim Exie pojawiło się "falowanie obrotów" a czasami nawet gaśnięcie.
Faktycznie ostatnio przez nasze gapiostwo Fordek "załapał" farfocle z baka ( prawie zero benzyny) ale to falowanie jest ciągłe. W dodatku czasami ma problemy ze "startem".  
Przeczytałem opis  chevidana i pomyślałem, że może przed wymianą świec przeczyszczę silniczek krokowy i żeby się upewnic mam dwa pytania:
Czy nr 1 na zdjęciu to właśnie silnik krokowy?
Co to jest nr2?
Może to głupie ale nigdy nie miałem takich problemów i jestem "zielony w tej materii"
ps.  chevidan opisał, że trzeba "zalac nitro"- tzn., że mam po prostu zamoczyc w nitrolu, wypłukac (tylko czym??) a później wysuszyc?
											


 osusz i montuj.
 osusz i montuj.
 
 

 
  czyszczenie pomaga na chwilę, czasami wcale, no ale warto poczyścić żeby stwierdzić czy to na prawdę to (opisane objawy może dawać jeszcze np lewe powietrze w dolocie itp)
 czyszczenie pomaga na chwilę, czasami wcale, no ale warto poczyścić żeby stwierdzić czy to na prawdę to (opisane objawy może dawać jeszcze np lewe powietrze w dolocie itp)

 
 
 
   Byłem pewny, że na pace mam kilka litrów w kanistrze a tu...du..a
  Byłem pewny, że na pace mam kilka litrów w kanistrze a tu...du..a