
olej w reduktorze wymieniałem bardzo niedawno kolorek był fakycznie nieładny...
nigdy czegoś takiego nie wygadywałem......Manius tylko nie wygaduj ze znowu się pytam o bzdury......
gdzieś czytałem ze max. 80kmh, ale powinno chyba stać w instrukcjiZ jaka predkoscia mozna jezdzic na 4x4?
no to shift-motorek można wykluczyćNapędy działają poprawnie jak przełącze na High i Low - koła przednie się kręcą, ale faktycznie czuję na włączonych napędach zapach jakby spalenizny i jak podniose maskę po jeździe to unosi się lekki dymek z lewej strony silnika (względem samochodu) przy samej szybie![]()
olej w reduktorze wymieniałem bardzo niedawno kolorek był fakycznie nieładny...
NIE....czy fakt że dodatek jest w przednim moście coś zmienia - szkodzi?
to mogą być jakieś błedy jeżeli się check engine nie świeci - nie to żeby mi się nie świeciło - ciągłe problemy z mieszanką i gazem....ja na twoim miejscu sprawdził bym najpierw czy są jakieś błędy![]()
nigdy czegoś takiego nie wygadywałem ,
to ty ciągle się zakompleksiasz
oczywiscie...to mogą być jakieś błedy jeżeli się check engine nie świeci ....
(chociaż zdążają się przypadki ze lampki od 4x4 migają,
muszę poczytać kiedy i dlaczego )
to chyba bardziej to cuś, bo jak masz włączony napęd to informują świeceniem, a mruganie to racej błędy będąu mnie miga jak mam zalaczone 4x4 i depne na blocie wtedy sie zaczyna miganie i czuje ze samochod wychodzi z uslizgu. tak jakby mnie informowalo ze przod dziala....albo cus
to jest Control Trac 4x4 z regulacja elektronicznaZadam jeszcze głupie pytania żeby się upewnić czy dobrze myślę:
Wał przedni kręci się przez cały czas razem z kołami, jeżeli jest potrzebny napęd na przód jest dopinany w reduktorze za pomocą w/w sprzęgła?
Dlaczego zużycie tego sprzęgła ma wpływ na dopinanie automatyczne napędu - przecież jak przełączy ręcznie to działa - gdy jest dopinany automatycznie działa to jakoś inaczej niż przy użyciu przełącznika? jak?
Ale dupę truję dzięki za wyrozumiałość