
Wiele już czytałem o EGR i już mam dosyć czyli chodzi mi o palenie sie checka , wykasowanie go kompem czy rozłączenie akumulatora nic nie daje i tak się zapala po jakimś czasie wiec postanowiłem podziałać jak radzicie na forum
Wymiana przewodów, wymiana świec , wyczyszczenie EGR w benzynie ,sprawdzenie sterownika nic nie dało i tak zapalił się ŻÓŁTEK jedynie nie wymieniałem uszczelek na kolektorze wdechu i wydechu ( zostawię to na koniec) bo wyglądają OK i nie ma żadnych przedmuchów
Dzisiaj postanowiłem pójść na całość czyli zaślepić EGR i lipa po jakimś czasie się zapalił CHECK a co zauważyłem był lekki spadek mocy po zaślepieniu (jednak sam nie wiem czy był spadek mocy bo się oczytałem na forum że jest więc i mi może się wydawało )
Jednak zaślepiając EGR nie zrobiłem zaślepienia rurek i i oszukania DPFE (sterownika) robiąc rurkę w kształcie U na sterowniku
SEDNO mojego pytania
Czy jak oszukam sterownik DPFE i zaślepię EGR i nie będzie już się świecił CHECK czy to jakoś wpłynie na spalanie i działanie silnika bo o ekologi nie mówię (segreguję śmieci więc to wystarczy:))
Czy już ktoś to robił w swoim EX i eksploatuje takie rozwiązanie