temat może nie wałkowany tak często tutaj ale napewno prawie wszyscy mieli z tym do czynienia. Kontrolki (żaróweczki kontrolek) to integralna część panelu z licznikiem i obrotomierzem, na wspólnych kostkach. Dostęp do całości uzyskasz jak zdejmiesz obramowanie wraz z włącznikiem świateł i przyciskami napędów. Obramowanie dochodzi aż na dół do popielniczki włącznie. W łatwiejszym dojściu i zdjęciu tego obramowania pomoże ci zdjęcie obudowy kierownicy, ustawienie kierownicy w najniższy poziom regulacji oraz wyjęcie radia. Musisz zacząć od odkręcenia dwóch śrub, które trzymają obramowanie zaraz nad popielnicą i rozpocząć podważanie obramowania w tym punkcie - robić to umiejętnie, pomału gdyż zaczepy są dość delikatne. Złamanie jednego czy dwóch nie dyskwalifikuje obramowania... później odkręcasz śruby mocujące panel zegarów, podnosisz go do góry na tyle na ile ci pozwolą kable i próbujesz dostać się do żarówek kontrolek. Jeśli i teraz masz trudności z dostępem do żarówek to będziesz musiał rozłączyć kostki eletryczne oraz odkręcić linkę licznika. Jeśli masz samochód ze skrzynią automatyczną powinieneś też rozłączyć linkę sterowania wskaźnikiem biegów. Żaróweczki to żaden problem - te same do oświetlenie deski rozdzielczej oraz do kontrolek.
Mam nadzieję, że nie skomplikowałem co za bardzo tematu...

Ostatnio zmieniony 2009-12-05, 12:58 przez
Jankes, łącznie zmieniany 1 raz.