
Tak naprawdę to problemu się nie da rozwiązać, mam nadzieje, ze nie spotkam więcej takich służbistów. A ja będę musiała uważać. Zaświadczenie ze stacji wg mnie to za mało.A jak ten problem rozwiązałaś? Oczywiście, jeśli możesz ujawnić.
Witam cełego wątku nie przeczytałem dokładnie ( nie mam tyle czasu ) więc mogę się powtarzać, ale muszę wrzucić swoje 5gr
Explorer III nie ma homologacji na europę i nigdy nie był tam sprzedawany. A co dalej z tego wynika nie ma świateł czyli kloszy europejskich
Przepisy są postę że lampy muszą mieć homologacje na europe tzw. E.... i tu jest pies pogrzebany.
Sama zmiana żarówek itp prace nic nie dają chodzi o kaształ lustra
U mnie zrobione to jest nastepująco zostały leflektory wybebeszone i wsadzone soczewki od audi A6 które oczywiście mają homologacje i naklejkę homologacyjną
tył zrobiony standardowo ale w szytko w kloszach nic na zewnatrz
Co do przeglądu to zrób standardowyi odbierz dowód i czekaj do nastepnego razu ....
Może to pomogło
Poz
Waldek
Ciekawe czy te F-16 mają homologacje na latanie po polskim niebie? Czy rakiety patriot mają homologacje na zabijanie w Polsce.Mam takie samo expo jak Ty. Licznik co dziwne jest w KM a nie milach. Tylko te nieszczęsne światła. Sam zmieniałeś czy ktoś Ci to robił te soczewki?Witam cełego wątku nie przeczytałem dokładnie ( nie mam tyle czasu ) więc mogę się powtarzać, ale muszę wrzucić swoje 5gr
Explorer III nie ma homologacji na europę i nigdy nie był tam sprzedawany. A co dalej z tego wynika nie ma świateł czyli kloszy europejskich
Przepisy są postę że lampy muszą mieć homologacje na europe tzw. E.... i tu jest pies pogrzebany.
Sama zmiana żarówek itp prace nic nie dają chodzi o kaształ lustra
U mnie zrobione to jest nastepująco zostały leflektory wybebeszone i wsadzone soczewki od audi A6 które oczywiście mają homologacje i naklejkę homologacyjną
tył zrobiony standardowo ale w szytko w kloszach nic na zewnatrz
Co do przeglądu to zrób standardowyi odbierz dowód i czekaj do nastepnego razu ....
Może to pomogło
Poz
Waldek
Odnawiam temat, bo problem nie został rozwiązany...
A co sądzicie o moim pomyśle z dopięciem osobnych, homologowanych świateł uniwersalnych? Robimy odrębną instalację, osobne włączniki, przypinamy no i wszystko mamy zgodnie z literą prawa i w ogóle ze wszystkimi literami.
Światła takie jak tu:
http://sklep.wesem.pl/7/6667/Lampy_tyln ... e_typu_LT2
http://sklep.wesem.pl/3/6686/Reflektory ... runkowskaz
Są różne typy i rozmiary, wszystkie mają słodkie E20 na obudowach.
Nie dawno rozmawiałem z milicjantem