Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Leffiatan
Posty: 36
Rejestracja: 2010-12-21, 17:46
Lokalizacja: Obywatel Europy

2 nowe bolaczki - szlag mnie trafi calkiem niedlugo :)

2010-12-30, 17:21

Wiec jak w temacie, pojawilo sie to-to po podrozy do Niemiec:
1. Nagle ni stad ni z owad hamulce sa duzo slabsze po starcie przez pierwszy kilometr. Potem lepiej ale nie sa takie jakie byly. Pedal jest jakby twardszy z minimalnie mniejszym skokiem i generalnie czuje sie go jakby mniej komfortowo. Wiecej sily trzeba wlozyc w znacznie mniejszy efekt.
2. Na postoju, na D (swiatla na przyklad) ma nieregularne drgania. Odczuwalne jest to na calej karoserii ale obroty nie skacza. Pojawia sie to i znika z rozna czestotliwoscia i nasileniem. Czasami zatrzymuje sie na swiatlach i nic sie nie dzieje a czasami pojawia sie i znika co 30 sek. Nie ma tego objawu (albo prawie wcale) na P lub N.

Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: 2 nowe bolaczki - szlag mnie trafi calkiem niedlugo :)

2010-12-30, 17:28

#1
stawiam na podciśnienie do serwa...
#2
któraś z poduszek silnika albo konkretniej skrzyni...

pzdr
Q

Awatar użytkownika
Leffiatan
Posty: 36
Rejestracja: 2010-12-21, 17:46
Lokalizacja: Obywatel Europy

Re: 2 nowe bolaczki - szlag mnie trafi calkiem niedlugo :)

2010-12-30, 17:31

Poduszki w miare latwe do sprawdzenia. Czy mozesz rozwinac temat podcisnienia serwa? Jak sprawdzic, co moglo pasc, co ewentualnie do wymiany?

Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: 2 nowe bolaczki - szlag mnie trafi calkiem niedlugo :)

2010-12-30, 20:47

ten gruby przewód po lewej może jest pęknięty tak sądzę, albo zacznij od wymiany płynu hamulcowego na nowy. Morze być już stary i zaabsorbował cząsteczki wody i gdzieś w układzie się zapycha...

ta gorsza sprawa to sprawdzić pompę ham. (ten element pod zbiorniczkiem płynu)
rozebrać sprawdzić tłoczek i ewentualnie wymienić uszczelnienia...

lub coś z tempomatem jak posiadasz taki czujnika na pompie, czasami trafiają sie takie małe złośliwe rzeczy (wymiana na nowy)

ja to bym też sprawdził :)
Załączniki
l_5638c43218f2463b9217df423312b69f.jpg
l_5638c43218f2463b9217df423312b69f.jpg (33.53 KiB) Przejrzano 2201 razy
Ostatnio zmieniony 2010-12-30, 20:56 przez QDLATY, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „WARSZTAT”