 jacek4
 jacek4
						
					 bo się kompromitujecie. Na własne oczy widziałem kilka takich fordów.
  bo się kompromitujecie. Na własne oczy widziałem kilka takich fordów.
Shift motor na pewno nie w 2ce odpowiada tylko za LOW (w 1ce jak się ostatnio przekonałem jest inaczejWitam mam problem z moim fordzikiem od niedługiego czasu nie chcą się rozłączyć napędy przełącznik w pozycji auto a w zakrętach czuje jak przednie kola sie uslizguja bo sie nie rozpiął napęd i cały czas jest zpiety i ciągnie co może być przyczyna mało oleju w moście czy już jest stary i nie dobry czy coś innego czujnik abs ? shifmotorek wydaje mi się że działa bo jak włączę na LOW to slychać jak się przełącza i zmienia przełożenia co czuć podczas jazdy.
 ). Możesz sprawdzić miernikiem czy jest napięcie na brązowym kabelku za radiem jak się "nie rozepnie", jeżeli jest to wina elektroniki, jeżeli nie to fizycznie w reduktorze się nie rozpina.
 ). Możesz sprawdzić miernikiem czy jest napięcie na brązowym kabelku za radiem jak się "nie rozepnie", jeżeli jest to wina elektroniki, jeżeli nie to fizycznie w reduktorze się nie rozpina.no to chyba porównanie nie w tą stronę5kę też sprzedawali w 2010 mimo, że jest Explorer 2011
 jeśli miałaby być analogia to 2011 powinni sprzedawać w 2010
 jeśli miałaby być analogia to 2011 powinni sprzedawać w 2010  albo OHV powinno być w rocznikach 98
 albo OHV powinno być w rocznikach 98 
Adrian to ,że widziałes to nie znaczy ,że nie były to szczepany i Twoja opinia nie jest wykładnia.Chyba,że były to jakieś wersje testowe. Oficjalnie SOHC był montowany od połowy 1997 roku.To że 5kę z 2011 sprzedawali w 2010 to logiczne,bo wyprodukowana została w 2010 roku i jeżeli sie nie mylę to Ford sprzedaje juz od września roku poprzedzajacego model nowszy rocznikowo.Chłopaki przykro mi bardzo, że to napiszę, ale opowiadacie bzdury SOHC był montowany od 1996, gość ma rację więc przestańcie filozofowaćbo się kompromitujecie. Na własne oczy widziałem kilka takich fordów.
5kę też sprzedawali w 2010 mimo, że jest Explorer 2011
 .
. ...
  ...
olej na pewno do wymiany, zrób test brązowego kabelka za radiem po lewej stronie - sprawdź jak Ci już koledzy pisali elektronikę.w dowodzie mam 152 KW
a po za tym coś się w reduktorze zablokowało i jak by nie było ustawione to cały czas przód z tyłem spięty olej nie wygląda ciekawie i jego wymiana tez pewnie nie pomoże? ( olej jak kawa z mlekiem tak jak by się woda dostała do niego
co z tym zrobić?