
wszystko dobrze a nie mam przodu, najprawdopodobniej masz spalone wisco ( to ustrojstwo na które idzie prądzik z brązowego kabelka, elektromagnes który dopina przód)Przepraszam ale podepne się bo szkoda papieru![]()
Więc tak , kontrolki od napędówwłanczają się prawidłowo , wolnobierzka zapięta , shiftmotorek działa ( zapiołem nawet po wyjeciu motorka na stałe), na czujniku górnym opiłki i kawałki metalu w ilości bardzo dużo, łańcuch się kręci przy obracaniu , ale nie dopina przodu. Co się zj.......o w reduktorze ? Czy do reduktorów są jakieś cześci zamienne , czy mam dać sobie spokój z rozbieraniem i szukać używki ....?
I tak dziada rozbiore w celach edukacyjnych
Ta płytka jest pod tym niebieskim plastikiem co do niego wchodzą cztery kolorowe kable na główce silnika. Na allegro szukaj pod nazwą: SILNICZEK PRZEŁĄCZANIA NAPĘDÓWa wiec rozebralem tego shifta ale nie do konca bo najpierw sprawdzilem ta srubke z podkladka i jest ok no i niewiem gdzie ma byc ta plytka co sie tak czesto odkleja bo pod autem troche mi jest niewygodnie krecic , jesli by mogl mi ktos konkretnie okreslic gdzie ta plytka jest to moze zdaze jeszcze tej zimy pojezdzic smokiem
Czyli samo przekrecenie tego bolca pod shift motorem też nie daje rezultatu ?wszystko dobrze a nie mam przodu, najprawdopodobniej masz spalone wisco ( to ustrojstwo na które idzie prądzik z brązowego kabelka, elektromagnes który dopina przód)Przepraszam ale podepne się bo szkoda papieru![]()
Więc tak , kontrolki od napędówwłanczają się prawidłowo , wolnobierzka zapięta , shiftmotorek działa ( zapiołem nawet po wyjeciu motorka na stałe), na czujniku górnym opiłki i kawałki metalu w ilości bardzo dużo, łańcuch się kręci przy obracaniu , ale nie dopina przodu. Co się zj.......o w reduktorze ? Czy do reduktorów są jakieś cześci zamienne , czy mam dać sobie spokój z rozbieraniem i szukać używki ....?
I tak dziada rozbiore w celach edukacyjnych
Przekręcanie tego bolca to jest zmiana z Hi na Lo czyli zapinanie reduktora (redukcja obrotów przez łancuch). Ona nie dopina przodu. Przód dopina elektromagnes. Sprawdzałeś czy idzie napięcie +12 V na brązowy kabel, który wchodzi do reduktora?[/quote]Czyli samo przekrecenie tego bolca pod shift motorem też nie daje rezultatu ?
czy opłacalna jest wymiana wisco w reduktorze ?