explorer_u2, poczytaj ten wątek od 6 strony szczególnie
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... c&start=90
W którym momecie powinno być zasilanie12 V na brazowym kablu , cały czas czy w momęcie uślizgu kół ?Przekręcanie tego bolca to jest zmiana z Hi na Lo czyli zapinanie reduktora (redukcja obrotów przez łancuch). Ona nie dopina przodu. Przód dopina elektromagnes. Sprawdzałeś czy idzie napięcie +12 V na brązowy kabel, który wchodzi do reduktora?Czyli samo przekrecenie tego bolca pod shift motorem też nie daje rezultatu ?
czy opłacalna jest wymiana wisco w reduktorze ?
A to przepraszamkaczy998, w ex II jest dokładnie ,w wersji Sohc
4x4 auto
4x4 hi
4x4 lov
w ohv
2 wd
4 wd auto
4 wd lov
Chyba chodziło raczej o tego :a proszę bardzo
http://www.drivetrain.com/parts_catalog ... w4404.html
a to już trzeba sprawdzić "organoleptycznie" na reduktorze bo może być jeden i drugiChyba chodziło raczej o tego :a proszę bardzo
http://www.drivetrain.com/parts_catalog ... w4404.html
http://www.drivetrain.com/parts_catalog ... w4405.html
Oj ,nie możea to już trzeba sprawdzić "organoleptycznie" na reduktorze bo może być jeden i drugiChyba chodziło raczej o tego :a proszę bardzo
http://www.drivetrain.com/parts_catalog ... w4404.html
http://www.drivetrain.com/parts_catalog ... w4405.html
Prawdopodobnie moduł sterujący od napędów ci poszedł, albo nie współpracuje on z kompem od skrzyni. Jeśli sie myle to niech ktoś mnie poprawi, ale tylko to przychodzi mi do głowy.zamontowałem przełącznik , teraz reduktor działa. To znaczy, że nie dostaje zasilania przy fabrycznym połączeniu - gdzie szukać usterki ?
Pytanie drugie, nie podoba mi sie wersja z przełącznikiem wpadłem na pomysł podłączenia przekaźnika "-" po stacyjce a "+" po stacyjce a wysterowanie z żaróweczki na licznikach z napędów 4x4 i LOW.
Czy pomysł jest dobry ? czy są jakieś opcje przeci...