Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Piasty EX II

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Piasty EX II

2011-03-21, 22:36

Sprawdzałem z kołem.
Dopiero jak będą luzy planuję wymienić.
Zastanawiam się jak wtłoczyć smar przez otwór po czujniku, bo kalamitki do smarownicy tam nie wkręci się. ale może przez dwa tygodnie coś wymyślę :-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 183
Rejestracja: 2010-12-06, 20:01
Lokalizacja: wawa

Re: Piasty EX II

2011-03-21, 22:51

Było : Fiat 126p 76r 600, Skoda Rapid 136, Mercedes 190 84' Klasyk ;), Sierra 2.3D, Peugeot 205, 2 x Escort kombi, Scorpio 2.9 Cosworth R.I.P.

Był Ex II V8 "Bajer" Edition

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Piasty EX II

2011-03-22, 17:47

Przyznam się bez bicia,że nie pamiętam w jaki sposób smarowałem łożyska,a robiłem to na pewno.....No nie pamiętam i doopa... :-/
Poproszę o zdjęcie piasty,to może mi się przypomni...
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 183
Rejestracja: 2010-12-06, 20:01
Lokalizacja: wawa

Re: Piasty EX II

2011-03-22, 18:03

Poproszę o zdjęcie piasty,to może mi się przypomni...
Obrazek
Obrazek

coś tam widać - takie dwa miałem.

Jedna mała uwaga przy zmianie piast - u mnie przy wymianie na zamiennik miałem dłuższe śrubki co uniemożliwiło mi założenie felgi ponieważ mam dystans i felga opierała się na szpilkach. Druga sprawa - z oryginalnej piasty nie pasuje czujnik do piasty zamiennikowej - no chyba że jakoś można pobawić się w podkładki pod czujnikiem.
Ostatnio zmieniony 2011-03-22, 18:04 przez Kamil, łącznie zmieniany 1 raz.
Było : Fiat 126p 76r 600, Skoda Rapid 136, Mercedes 190 84' Klasyk ;), Sierra 2.3D, Peugeot 205, 2 x Escort kombi, Scorpio 2.9 Cosworth R.I.P.

Był Ex II V8 "Bajer" Edition

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Piasty EX II

2011-03-22, 18:21

a zamiennika nie miałeś z czujnikiem ? atlasy i inne zawsze dostaje z czujnikiem :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 183
Rejestracja: 2010-12-06, 20:01
Lokalizacja: wawa

Re: Piasty EX II

2011-03-22, 18:26

nie maiłeś bo nie dostałeś razem z piastą-używką za pierwszym razem ;) ale drugą piastę oryginalną dostałem już od Przema z czujnikiem. Szkoda że mój się w zamiennikowej zmielił....:/
Ostatnio zmieniony 2011-03-22, 18:26 przez Kamil, łącznie zmieniany 1 raz.
Było : Fiat 126p 76r 600, Skoda Rapid 136, Mercedes 190 84' Klasyk ;), Sierra 2.3D, Peugeot 205, 2 x Escort kombi, Scorpio 2.9 Cosworth R.I.P.

Był Ex II V8 "Bajer" Edition

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Piasty EX II

2011-03-23, 07:49

No,przez tą dziurę pchałem.. :-D ;-)
smartpar.pl

frankotech
Posty: 306
Rejestracja: 2010-06-20, 21:10
Lokalizacja: zach-pom

Re: Piasty EX II

2011-03-23, 08:32

teoretycznie smar powinien podejść

http://www.ntn.co.jp/english/products/p ... earing.pdf

Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 183
Rejestracja: 2010-12-06, 20:01
Lokalizacja: wawa

Re: Piasty EX II

2011-03-23, 15:26

Obrazek

faktycznie o ile taka budowa to powinno dać się wtłoczyć
Było : Fiat 126p 76r 600, Skoda Rapid 136, Mercedes 190 84' Klasyk ;), Sierra 2.3D, Peugeot 205, 2 x Escort kombi, Scorpio 2.9 Cosworth R.I.P.

Był Ex II V8 "Bajer" Edition

Wróć do „WARSZTAT”