
Z to właśnie powodu nie można odpalić auta na "zaciąg", w sumie można, lecz czasami kończy się to śmiercią skrzyniznam przypadek u znajomego co holował na D forda mondeo bo myślał że skrzynia będzie się smarować i jakie było zdziwienie że skrzynia po uruchomienia silnika nie działa
Daj spokój nie mam takiej kasy jakbym co roku płacił 240zł to bym przez te lata co moimi exami jeżdżę miał na 3ciegoPrzepraszam, że trochę nie na temat, ale każdy pisze jaką miał przygodę z holowaniem.
Ja wykupiłem auto pomoc w pzu za 240zł na cały rok, na terenie Polski (Europa 460 jak pamietam) i masz problem z głowy. Najlepsze jest to, że nie trzeba mieć oc w pzu i nie ma znaczenia wiek auta.
Wy jeszcze często śmigacie na bezdrożach, łapiecie awarie na zlotach to uważam, że wyjątkowo fajna opcja.
Tutaj info z grubsza http://www.pzu.pl/produkty/karta-pzu-po ... ka-365-dni,
Na Europe chyba bardziej pyli się ADAC, ale kupiony w DE.
Gdyby ktoś chciał...żartuje - jak coś to nie robie w ubezpieczeniach.
Kurde dopiero teraz przeczytałem, właśnie odkręciłem swój pod blokiem, sprawdzę czy to nie toPrzed odkręceniem rozrusznika,sprawdź czy,kabel + jest dobrze dokręcony do elektromagnesu.Ja wymontowałem swój pod blokiem,daremnie bo wystarczyło dokręcić kabe+ na elektromagnesie.Powodzenia.
Spoko to temat o rozruszniku, nie ma co nawijać o holowaniu ...Przecież zawsze do dłuższego holowania powinno się wał odkręcić i po kłopocie, tak samo się stosuje w autach ciężarowych żeby nie zarżnąć skrzyni
No właśnie widzę że jest to to samo tylko się różni tą główką, chciałem przełożyć ale okazuje się, że polskie rączki mechaników już tam były - nieudolna próba wymiany łożyska - przejechane kątówką wymontowane ale już nowe nie założone, do tego skręcony na chama wynikiem czego musiałem urwać jedną ze śrub.ja mam założony z rozrusznik z sohc i zero problemu tylko ten z sohc ma główkę mniejsza niż otwór w skrzyni ohv i zostaje dziura