Jak zwykle zaraz po odpaleniu klima się załączyła i chłodzi dobrze. Sprzęgło załączone cały czas. Przejechałem kilka km i oczywiście przestała. Sprzęgło rozłączone. Na kostce zasilania brak. Do sprawdzenia przekaźnik. Zasilanie cewki ok +12. Przekaźnik cyka przy włożeniu wyjęciu. Ale na wejściu styków które przekaźnik powinien połączyć wej. nr 16 brak zasilania.
wyjąłem puszkę otworzyłem kabelek i wsuwka ok zasilania brak. przy włożonym przekaźniku podałem +12 z druta i sprzęgło zaskoczyło. po odjęciu kabelka na wejściu nr 16 +12V. Zgłupiałem. Skąd jest podane zasilanie elektromagnesu do przekaźnika? Prosto z bezpiecznika? który to? może tam jest jakiś problem z połączeniem? Bezpieczniki ok. Kompresor chodził cały czas aż znowu przestało działać. Później wypiąłem wtyczkę z tyłu kompresora. Co to? po podłączeniu z powrotem sprzęgło znowu zaskoczyło. Po wypięciu złączki na OBD błąd P1460 Wide Open Throttle A/C Cutoff Relay Circuit. "Pełne otwarcie przepustnicyA/C obwodu przekaźnika odcięcia". Co to? Czy w tym nie jest problem? Coś powinno wyłączyć kompresor jak już spręży czynnik chyba? Nie powinien chodzić cały czas. Czy ten czujnik z tyłu nie sprawdza ciśnienia? temperatury?
Ale się rozpisałem, ale w sobotę chcę na tydzień poszlajać się w 2 samochody abez klimy ciężko będzie.
