BliG, dzieki. Nie mialem pojecia ze skaner obd2 to tak maly koszt. chyba poprostu kupie i sciagne program. trzeba ciagnac co sie da poki acta nie dziala jeszcze.
And if you're not down with that I got two words for ya...
SUCK IT !!!
Edit
I kolejne pytanie. Czy takie dziwne jęczenie po właczeniu 4x4auto to normalne czy powinno być cichutko? Jęczy a jak się skręci mocno w prawo to taki głośniejszy jęk się wydobywa.
Ostatnio zmieniony 2012-02-17, 21:59 przez SZCZooR, łącznie zmieniany 1 raz.
And if you're not down with that I got two words for ya...
SUCK IT !!!
Odnośnie gniazdek elektrycznych w exach, z instrukcji wynika że:
1 - istnieje różnica (tylko jaka?) w gniazdkach, tym od zapalniczki i tym poniżej. Z jakiegoś powodu nie można w gniazdo zapalniczki wpychac innych wtyczek (do zasilania czegoś). Czyli gniazdo zapalniczkowe do zapalniczki a to drugie do reszty.
2 - z rysunku wynika że istnieje (pewnie nie we wszystkich wersjach) dodatkowe gniazdo z zasilaniem. Może i z przetwornicą. Wydaje się że jest w środkowym tunelu (tej wersji od podłokietnika do środkowej konsoli) od strony pasażera.
Widac to na skanie:
Załączniki
Bez tytułu.jpg (48.42 KiB) Przejrzano 3433 razy
Ostatnio zmieniony 2012-02-17, 23:28 przez decania, łącznie zmieniany 2 razy.
to dodatkowe gniazdo jest dalej 12V
różnica polega na tym że podłączysz tam urządzenia zasilane z zapalniczki ale nie podłączysz zapalniczki
czasami występują takie węższe gniazdka ale nie wiem jak wygląda do tego wtyczka
Ostatnio zmieniony 2012-02-18, 07:21 przez starwind, łącznie zmieniany 1 raz.
Ta druga wersja występuje w modelach hamerykańskich z tunelem do końca.Jest to zwykłe gniazdko 12V tak jak zapalniczka, nie wiem czy jest jakaś różnica w max amperażu. Generalnie podłączałem wiele w te gniazdko(a) i nic się nie działo. Z tego co wię to żaden ex nie miał przetwornicy fabrycznie montowanej.
starwind, ale dobrze odczytałem z obcego lingłidża?
Ja też ładowarkę wkładałem w oba gniazda i było ok natomiast zapalniczka w żadnym nie działa. Chyba uszkodzona jest diablica
Panowie. jestem w stanie sprecyzowac czym sie objawia mrugajaca kontrolka od. otoz wlacza mi sie tylko gdy wyjade na trase. na miescie nie. i gdy zaczyna mrugac to wlacza sie over drive. nie da sie go wylaczyc guzikiem na dzwigni. przestaje mrugac i od sie wylacza dopiero po wylaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika.
czy ktos wie co moze byc przyczyna? bo nie wiem czy inwestowac w wymiane oleju czy lepiej w skrzynie. bo oprocz tego skrzynia czasem szarpnie i dziwnie sie zachowuje przy wrzucaniu D. wrzucam dzwignie na D i trzeba chwile odczekac zanim bieg zapnie co jest uciazliwe. na R wrzuca od razu.
And if you're not down with that I got two words for ya...
SUCK IT !!!