Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
vicking87140
Posty: 370
Rejestracja: 2011-12-19, 19:15
Lokalizacja: Limoges Francja

Re: Soft do BRC FLY GAS

2012-03-12, 14:28

Problemem może być brakujący kabel zasilający, usb może zasilać tylko przejściówkę (choć wątpię), możesz mieć za słabe zasilanie z usb jeżeli to jest na TTLach to wystarczy odchyłek 0,25V od 5V. Zapodaj zdjęcia interfejsu i gniazd do jego podłączenia.
Po co chcesz regulować to ciśnienie po wymianie membran? Może napisz jaki masz problem z samą instalacją.
Sorry za spozniona odp.
Brak internetu.
Zdjec nie wsadze bo sie lacze przez klucz usb i maly trasfer mam.
A wyregulowac musze po wymianie membran, bo niestety rozregulowalem czyszczac parowniki. A objawy to brak mocy(o kick downie nie ma co marzyc) praktycznie brak wolnych.
Uprzedze pytania:
Filtr swiece kable nowe i na PB chula.
Tylko Chuck Norris potrafi wymienic rozrzad w SOHC bez wyjmowania silnika.....

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Soft do BRC FLY GAS

2012-03-12, 18:04

Na reduktorze masz regulację manualną, spróbuj w ten sposób. Komputer ci reguluje ciśnienie i jeżeli będziesz miał manualnie ustawione wyższe to je obniży, podnieść ci nie podniesie.
Jeżeli długo miałeś kompa odłączonego to mógł faktycznie stracić ustawienia typu typ wtrysków itp wtedy może ci źle chodzić. Ja robiłem to samo co ty rok temu w obydwu explorerach kompy były odłączone dość długo, jednak wszystkie ustawienia zostały zachowane - no ale to zależy od typu kompa i rodzaju podtrzymania.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
vicking87140
Posty: 370
Rejestracja: 2011-12-19, 19:15
Lokalizacja: Limoges Francja

Re: Soft do BRC FLY GAS

2012-03-12, 18:59

Na reduktorze masz regulację manualną, spróbuj w ten sposób. Komputer ci reguluje ciśnienie i jeżeli będziesz miał manualnie ustawione wyższe to je obniży, podnieść ci nie podniesie.
Jeżeli długo miałeś kompa odłączonego to mógł faktycznie stracić ustawienia typu typ wtrysków itp wtedy może ci źle chodzić. Ja robiłem to samo co ty rok temu w obydwu explorerach kompy były odłączone dość długo, jednak wszystkie ustawienia zostały zachowane - no ale to zależy od typu kompa i rodzaju podtrzymania.
Ja mam troszke inna instalke.
Musze sie podpiac do kompa zeby dkladnie ustawic reduktory. A kompy trzymaja mapy bo sa sztywne i dedykowane tylko do jednego auta.
Instalka jest dwu-kopowa i dwu reduktorowa. Kazdy z kompow dziala niezaleznie i wazne jest aby byly takie same cisnienia.
Tylko Chuck Norris potrafi wymienic rozrzad w SOHC bez wyjmowania silnika.....

Wróć do „WARSZTAT”