



...kolego BorisMirek nie nerwuj się Adrianek na Camaro zbierał![]()
i przerzuć się na stacyjki w Passacie ponoć ta sama kasa i czas
U nas się słabo kalkuluje, bo faktycznie transport to zeżre, ja tylko daje porównanie jak to wygląda w Polsce - drogo, nieprofesjonalnie i nieskutecznie (panie tego się nie da naprawić ten typ tak ma), a jak w stanach.1,689.79 $ skrzynia
350$ kaucja chyba że odeślesz im swoją starą co się nie kalkuluje
ok 250-300 $ shipping
mamy: 2289,79 x 3,67 kurs mamy 8403,53 zł
jak celny to dostanie pojadą z cłem i akcyzą to myślę 10 tysięcy przekroczy na luźno
Sorry ale przeczytałem początek i nawet nie chce mnie się tego czytać bo zmyślasz, na pewno wrócę do opisania mojej sytuacji w tym dziale, może wtedy sobie faktycznie przypomnisz dokładnie jak było i co mówiłem i ile wydałem na części.odezwał się znafca tematu
Raczej proponowałbym powrót do frot...Mirek nie nerwuj się Adrianek na Camaro zbierał![]()
i przerzuć się na stacyjki w Passacie ponoć ta sama kasa i czas
dziękuje za wygooglanie definicji czytania ze zrozumieniem żart dość niskiego lotu ale spoko my z Mirkiem robimy sobie bekę z Ciebie wiec ty też masz do tego prawo.Gdzie tam masz napisane że taka sama kasa i czas? A tak na marginesie to gwarantuję Ci że szybciej zrobisz cały remont ASB (...z własnoręcznym dorobieniem wszystkich częściMirek nie nerwuj się Adrianek na Camaro zbierał![]()
i przerzuć się na stacyjki w Passacie ponoć ta sama kasa i czas) niż wymienisz i podłączysz nową stacyjkę w Passacie
![]()
![]()
.
Daj spokój z tego co tu czytałem Boris będzie robił klasyki nie tam jakieś exy, podobno we wszystkich będzie wymieniał silniki na nowe bo starych się nie opłaca naprawiaćCześć Boris. Co do mojej mechaniki
... wykładam PKM'y i obróbkę ubytkową...dużo też robię na Mazak'u ( taką zębatkę kolego robi w 15min
...to tak na marginesie
...dasz radę rozebrać i złożyć? ).
Widzę że się nie dogadamy z tą nieszczęsną stacyjką dlatego Cię oświecę bo będziesz jeszcze długo błądził i się rzucał jak nie powiem co i na czym...a jakbyś miał trochę wiedzy w tym temacie to byś wiedział że nie zrobisz tego bez komputera serwisowego...chociaż doskonale pewnie wiesz że taką stacyjkę trzeba po wymianie zakodować w serwisie na kompie podłączonym do sieci VW
...
Taaa forum ożyło...no i dobrze
. Jak to nie tajemnica to wyjaśnijcie o co dokładnie biega między Wami bo przepychacie się już kolejną stronę i ludziska mają zamęt w głowie...i nie wiadomo co robić
...a ja może chciałbym skorzystać z pomocy u Borisa
Może lepiej kup drugiego exa sprawnego i umów się z nim na wymianę tabliczki znamionowej...noo fakt, mi też kazał szukać nowego silnika...coś w tym jest. Jak znajdę to się może umówię na wymianę
On też drze łacha ja pretensji nie mam, więc on pewnie też nie. W końcu mi nic nie robił i nie będzie robił to tym bardziej nic mi do jego umiejętnościNajlepiej z 2017 roku. Dobra...nie ma co więcej drzeć łacha z kolegi Borisa. Jesteśmy na tym forum i trzeba się jakoś dogadywać. Każdy może coś spierd...ć, życie...grunt to mieć tego świadomość i jakoś dojść do porozumienia. Ja tam do kolegi Borisa nic nie mam i ufam że każdemu chce pomóc najlepiej jak potrafi...a że czasami coś gdzieś nie "zatrybi" to już inna sprawa. Irytuje mnie tylko takie gadanie "szukaj lepiej nowego silnika"
...wywaliło mi liftera i mam szukać silnika...nieżle. Może to była ewidentnie wada materiałowa? Co wtedy? Może rzeczywiście nie było smarowania...ok...trzeba zrobić żeby było (...tak tak...pewnie się nie da
i się nie opłaca). Tylko trzeba było najpierw może zobaczyć jak to wygląda...zdiagnozować itd co było przyczyną. Wiem że jak wyszłoby na Twoje (...i silnik kaput) to napiszesz "A NIE MÓWIŁEM"...tylko że jak wyjdzie nie na Twoje to na 100% nic nie napiszesz i przemilczysz temat bo tak wygodniej
. Z mojego punktu widzenia brzmi to totalnie nie profesjonalnie...a jakby nie było jesteś naszym forumowym guru od tych spraw...a to do czegoś zobowiązuje
. To się tyczy wszystkich
.
Miałem wielu mechaników (...żeby była jasność - to nie aluzja do Was) i mam podobne o nich zdanie jak i o handlarzach. Krótko mówiąc nie zaufam i nie uwierzę w ich słowa nigdy dopóki nie zobaczę i dotknę osobiście. Nie miałem czasu ani ochoty aby stać nad nimi cały czas
. Więc wpadłem (...z mojego punktu widzenia
) na "cudowny" plan. Poznałem kumatego i się z nim zaprzyjażniłem
![]()
![]()
. Teraz przynajmniej wiem że jak coś spierd...li to przynajmniej mi o wszystkim powie bo będzie mu głupio spojrzeć mi w oczy jak wyjdą jakieś "kwiatki". Wiem że nie każdy ma taką możliwość ale mi się akurat udało
.
Będzie dobrze, jak ja swój silnik rozłożyłem i złożyłem i nawet części nie zostały...czas start...wykonanie za ok 34min, a co można...można
![]()
...ok, zakładam teraz że masz rację z tym 4.6, zdobędę silnik z "miarę pewnego żródła" tzn? Ile ma mieć przebiegu? 20tys...50...100...? W czym będzie lepsze oparcie się na innym silniku (...niestety duża niepewność co do stanu tech) przy remoncie od oparcia się na moim...? Wątpie raczej aby przyczyna była w dole silnika...więc zostaję góra. Trzeba będzie to kupię nowe głowice i powinno być po sprawie. Zobaczymy co i jak wyjdzie...to nie prom kosmiczny a prosta konstrukcja....i na pewno napiszę co i jak. Ja zbagatelizowałem oznaki i od razu po kupnie powinienem zajrzeć do hydro...myślałem że będzie stukało i jeżdziło...a tu duuupa
. Gadałem z chłopakami od Mustangów, każdy mówił to samo tj. dobry silnik, pilnować oleju, rozrządu itd. Co do mojego...wymienić kompletny rozrząd, na święty wypadek pompę oleju, szlifnąć przy okazji gniazda i zawory i tyle. Zobaczymy