Więc tak jak w temacie po wymianie skrzyni zaczęła pracować normalnie przez jakieś 5min. potem przestała okazało się że pompą nie zasysa oleju no to skrzynia na dół , próbowałem przełożyć pompę od starej skrzyni okazało się że nie pasuje ale bebechy są takie same to przejrzalem i dupa nicdalej nie ciągnie czy ktoś ma jakiś pomysł co jej może być !mi pomału się pomysły kończą !
A niby skąd taka diagnoza że pompa nie zasysa oleum.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
1) Po zalaniu skrzyni olejem stan się nie zmienił ani o centymetr !
2) Jak odkrecilem przewody od chłodnicy od skrzyni nie leci olej
3) Jak rozebralem pompę to zeby były uszkodzone !
Jak zęby są uszkodzone to dorobiłeś p.... uszy.
Nie włożyłeś konwertera prawidłowo załatwiając obie części. przy skręcaniu zostało uszkodzone.
Ostatnio zmieniony 2013-06-16, 20:08 przez albricht, łącznie zmieniany 1 raz.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
A czy ja piszę o jakim kol wiek napędzie.
Została uszkodzona zębatka pompy tam gdzie wchodzi szyjka konwertera.
Źle włożyłeś sprzęgło co spowodowało usterkę obydwu części wymień konwerter to zacznie jeździć teoretycznie.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
Chyba się nie rozumiemy wiesz jak wygląda pompa w środku składa się z dwóch zembatek tam gdzie wchodzi do konwertera wszystko jest ok zeby całe w pompie zeby były uszkodzone !!!
Ostatnio zmieniony 2013-06-16, 20:42 przez bartek, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba się nie rozumiemy wiesz jak wygląda pompą w środku składa się z dwóch zabawek tam gdzie wchodzi do konwertera wszystko jest ok zeby całe w pompę zeby były uszkodzone !!!
Proponuję najpierw zapoznać się z
Bo muszę się domyślać co piszesz
Stare zęby były połamane, zmielone? Czy wszystkie wyjąłeś jak rozebrałeś pompę?
I dlaczego nie rozebrałeś pompy za pierwszym razem? Jak mniemam przy remoncie.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
Sorki za pisownie ale komputer mi padł i piszę z żony tableta on ma jakiś porabany słownik i tak właśnie wychodzi nie remontowane skrzyni kupiłem używaną w mojej skrzyni już zadurzo ludzi grzbalo ! A ta miała być sprawna może ktoś ma pompę i ma ochotę się jej pozbyć chętnie kupię
To kolego napiszę Ci tak.
Kupiłeś używkę która ma połamane zęby pompy, dla mnie to jest szrot nie skrzynia.
A to jest ostatnia rzecz która się może popsuć
Teraz policz sobie pieniądze które wydałeś na fachowców używane skrzynie stracony czas i unieruchomione auto.
Opłacało się??
Ostatnio zmieniony 2013-06-16, 21:06 przez albricht, łącznie zmieniany 1 raz.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
Zanim pompa sie posypala skrzynia pracowala idealnie zero szarpania ,nie slizgala sie na biegach olej na ktorym pracowala czysty . Wydaje mi sie ze jak zmienie pompe to bedzie ok