1. 4x4 wlaczasz przy ustawieniu skrzyni no P, no i musisz miec sprzegielka zapiete (o ile masz manualne). Jak masz automatyczne sprzegielka (fabryczne), to same sie zapinaja, no chyba ze sie popsuly

4x4 Low wlaczasz po wlaczeniu 4x4 i przy ustawieniu sprzyni na N. Blokady mostu Ex nie ma, ale powinna Ci sie kontrolka palic po wlaczeniu napedu. Albo zarowka, albo powazniej cos.
2. Lift, tak jak pisal Rad-T, duzo tego na forum. Ale do 33" to musisz zawieche podniesc co najmniej o 2 cale i bude tez, chociaz wszystko zalezy od tego jak duze masz odsadzenie felg, jesli planujesz te opony na fabryczne felgi zalozyc, to moze da rade bez podnoszenia budy. Pasuja sprezyny liftowe od Jeepa Cherokee (do gory nogami), a amorki to jakies liftowe trza kupic, Rancho czy inne Old Man Emu, zalezy od budzetu
3. Moze daje za duzo paliwa, skoro sadza sie robi? Trza by bledy zczytac, moze przeplywka trafiona?
Pozdro