Skrzynia trafiła na stojak kilka fotek z naprawy przy wysokich obrotach było słychać żużnienie i próbuję znaleźć co ją boli...
jak widać obudowa różni się od II-ki tym że jest odlana w całości pompa olej zamocowana jest ma śruby 10-tki manual przewiduje użycie slide hummer ja użyłem zwykłego hummera z filmików na youtube widziałem że większość traktuje młotkiem wałek delikatnie pukamy od dołu naciskając ręką z góry i tak na przemian aż lekko wyjdzie
do kierownicy nie widać nic niepokojącego
płyta sterująca zamontowana jest na 8-ki odkręcamy wszyskie jedna jest pod obudową tłoka od wstecznego więc jego też demontujemy
ciekawostka strzałka pokazuje jak ustawić korpus żeby otworzyć obudowę powinna być skierowana w miejsce wycięcia a po złożeniu powinna znaleźć się w środku między dwoma z nich (dowolnie) przy otwieraniu trzeba uważać bo ja o mały włos nie straciłem jedynek
potem zdejmujemy płytę z elektrozaworami przykręconymi na torxy jest pod nimi plastikowa uszczelka oraz blaszka dystansowa
po odkręceniu śrub trzeba zwolnić zatrzaski cienkim śrubokrętem
na końcu odkręcamy ostatni torx pod elektrozaworami i płyta wolna ostrożnie z uszczelkami
na razie to tyle muszę zmniejszyć oświetlenie bo kiepsko zdjęcia wychodzą
aha na tej przekładce są symbole pomagające ustalić typ skrzyni S lub W różnią się przełożeniem na 2 i 5 biegu co ciekawe skrzynia z
4.0 różni się z 4.6 dzwonem
