Witam wszystkich jak w temacie ,po powrocie z zagranicy zauwazylem ze skrzynka cos wariuje,moja zonka jakto zonka oczywiscie nic nie widziala,skrzynka niezapina 5 biegu,jadac okolo100 mam 3 tys obrotow,dodatkowo wczoraj zaczela swicic kontrolka od katalizatora czy cos takiego.dzis jadac zauwazylem ,ze jak jade okolo90 mam prawie 4 tys obr,jak dodaje gazu i mam okolo100,on redukuje obroty dochodza do prawie 5tys,a nastepnie wchodzi chyba 4 i mam przy 100 3 tys obr,raz dzis wlaczyl 5 bieg,olej oczywiscie sprawdzilem jest czysty i stan ok.Co to moze byc,prosze o wskazowki
kat sie zapalil bo sie przegrzal i poszlo info na kontrolke o tym.
a nie masz przypadkiem wcisnietego przycisku overdrive ? Jesli to SOHC to wajcha od skrzynki ma przycisk - ktorym uruchamiasz badz wylaczasz overdrive....
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...
po resecie ,dalej to samo ,O/d nie miga,zrobilem jazde i nachwilke zapią 5 ale potem znowu to samo jak mam ok90 km top mam jakies 3 tys obr,a zblizając sie do100 redukuje i obroty idą do ok5 tys potem przezuca na 4 i obroty zchodzą do 3 tys. mam wrazenie jakby cos go trzymalo jekis opor,sprawdzalem cisniemnie w kolach olej w skrzyni,jest ok.jedno co mnie zastanawia to ze mam nadmiar oleum w misie(zona wymieniala w zakladzie oleum pod moja nieobecnosc)ale mysle ze to nie ma nic wspólnego z tym. Prosze o jakies sogestie
Robert, moim zdaniem powinieneś przeprowadzić śledztwo bo prawdopodobnie zalali nie właściwy olej albo przy wymianie filtra oleju w skrzyni mogli nie wymienić oringa lub go wcale nie założyć
W Radomiu jest taki fakowiec który wymienia olej wraz z dwoma filtrami za jedyne 320zł
oczywiście mówił że wymiana dynamiczna
Dobrze że to nie w moim bo bym go chyba niezle poturbował gamoń
perkuter,ale oleum ,za dużo to w silniku a nie w skrzyni,skrzynka ma zrobione jakies 20tys na oleju,a ja mam papiery ze szwedzkiego serwisu ,że byl lany orginał
Robert, jedno co mnie zastanawia to ze mam nadmiar oleum w misie tak napisałeś ale nie o tym że w silniku a już myślałem że czytam nie zrozumiale może masz problem z mocą silnika i dla tego skrzynia głupieje
perkuter .jeżeli chodzi o silnik to wszystko ok ciądnie jak wariat,na wolnych pracuje równiutko,dziśjeszcze raz robilem test i to samo,raz mi zapią5 na chwile i dalej lipa.Sprawdzilem jak dziala O/D i wedlug mnie ok ,reszta dalej to samo czyli dociąga do prawie 5 tys na 3 i potem wchodzi 4 i zchodzi do 3tys obr,nie wiem w czym problem,jak by bylo cos zmielone w skrzynce to olej powinien chyba byc bródny a mam czysty ,czy moglo sie cos poprzestawiac czy raczej skrzynka siada?