Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

korek wlewu paliwa

2010-06-08, 20:00

Witam
czy u was też korek paliwa warczy ?
Ja jak jestem w samochodzie to na postoju słyszę co jakieś 20-30 sekund takie warczenie jak by ktoś w budynku obok użył na chwilę wiertarki z udarem.
Wiem po wizycie w Legionowie że korek ma wpływ na wyświetlane błędy , ponieważ ma zaworki wyrównujące ciśnienie w zbiorniku i to może powodować wywalanie błędów związanych z EGR.
Czy wy nie mając tych błędów też macie warczący korek ?
Nie chcę mi się sprawdzać zapalniczką czy te zaworki działają w te czy wewte :-P , ale warto wiedzieć czy przed wymianą EGR nie lepiej kupić korek.
Poza tym i tak jak zawsze odkręcam korek to jest głośny syk, i właśnie wtedy nie wiem czy jast nadciśnienie które może zalewać silnik, czy też podciśnienie które powoduje niedostateczny dopływ paliwa ?
Poza tym na innych forach znalazłem oferty warsztatów oferujących jakieś zaślepki EGR.
Czy ktoś to ma<używał,Co to da i jakie minusy wywalenia EGR-a ?
pozdrawiam.
Jacek
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: korek wlewu paliwa

2010-06-08, 21:03

mój korek też warczał,ale w środku jest zawór na sprężynie który za pomocą śrubokręta wdusiłem głębiej i tak już został bo ma na obwodzie ( ten zawór) "łapki",po tej operacji przestał warczeć i syczeć po odkręcaniu.Przedtem słyszałem oprócz tego warczenia głośną pracę pompy paliwa,chociaż odpowietrzenie niby mam sprawne bo jak zdjąłem zbiornik to sprawdzałem.Teraz mam korek na kluczyk z Inter Carsu i problem zniknął,nie wiem czy ma inny zawór czy jest mniej szczelny.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: korek wlewu paliwa

2010-06-08, 21:25

Wiem że można np. zrobić otworek aby pozbyć się problemu pod. lub nadciśnienia.
Ale on też wpływa na błędy , lub fałszuje błędy EGR., a oprócz tego ni powinno być ingerencji w zaworek aby np. podczas dachowania paliwko nie leciało nam na twarz.
Generalnie mi chodzi że jak jest oryginał, a ktoś nie ma błedów z EGR , to czy ma warczeć (popuszczać) czy nie.
Jak wymienię na inny to mogą być inne wartości zadziałania na pod. i nad.ciśnienie, to dziaała tak jak nadciśnieniowy układ chłodzenia.
I to właśnie wpływa na ten EGR.
Więc w temacie następne pytanko było jak pozbyć się EGR, bo widziałem dedykowane zaślepki do poszczególnych autek, i nie wiem czy to się sprawdza ?
Czy ktoś zaślepiał EGR ?
jaki tego plus, a jaki minus ?
dzięki karolb863 za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 2010-06-08, 21:26 przez jacek4, łącznie zmieniany 1 raz.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
07maximus
Posty: 16
Rejestracja: 2010-06-03, 23:32
Lokalizacja: Jabłonna

Re: korek wlewu paliwa

2010-06-09, 22:59

A może on na ciebie warczy, bo mu dajesz za mało jeść ? :mrgreen:
Sorki za dowcip. Pozdrawiam z Jabłonny!

Awatar użytkownika
tomb2
Posty: 696
Rejestracja: 2009-06-02, 23:36
Lokalizacja: Warszaw/Błonie

Re: korek wlewu paliwa

2010-06-10, 01:47

ciągle na LPG :-) domaga się benzyny :mrgreen:

Wróć do „WARSZTAT”